به گزارش راهبرد معاصر، مهدی شریفیان در دیدار با مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: یکی از موضوعاتی که همواره برای سرمایه گذاران بخش خصوصی جذابیت داشته و علاقمندی آن ها را برای مشارکت در پروژه های شهرداری تهران سوق داده است، سرمایه گذاری در بخش های خدماتی به ویژه احداث و راه اندازی میادین میوه و تره بار است.
وی افزود: بنا به پیشنهاد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، هم اکنون6 نقطه پایتخت برای طراحی، احداث، تجهیز و راه اندازی میادین میوه و تره بار شناسایی شده است و به زودی فراخوان انجام امور مربوط به جذب سرمایه گذار آغاز می شود.
شریفیان افزود: در مرحله نخست و با مشارکت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، عملیات احداث این 6 میدان میوه و تره بار در 6 نقطه پایتخت پس از اعلام فراخوان عمومی و با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در دستور کار قرار می گیرد.
وی با اشاره به برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در تیرماه امسال خاطر نشان کرد: با برگزاری این همایش بین المللی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری پایتخت، اقدامات خوبی در این مدت کوتاه در جذب و عقد تفاهم نامه با سرمایه گذاران بخش خصوصی صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.
در ادامه این نشست؛ ایوف فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت های پایتخت برای توسعه میادین میوه و تره بار افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته، حدود 100 نقطه شهر تهران برای احداث و راه اندازی میادن میوه و تره بار شناسایی شده است.
وی افزود: در مرحله نخست6 نقطه در مناطق 4، 20 و 22 جهت احداث میادین میوه و تره بار در دستور کار این سازمان قرار گرفته و تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران برای ساخت آن ها اعلام آمادگی کرده اند.
فصاحت خاطر نشان کرد: ما به دنبال تقویت سرمایه گذاری و زیرساخت های سازمان میادین میوه و تره بار با مشارکت سرمایه گذاران هستیم و معتقدیم سازمان سرمایه گذاری می تواند در معرفی جذابیت های این سازمان نقش کلیدی داشته باشد./ فارس